ספורט ימי בתל אביב

תל אביב היא אחד המקומות היותר כיפיים בעולם. העיר היפה מציעה אטרקציות רבות, ובפרט קילומטרים רבים של חופי ים מטופחים, שמהווים לוקיישן מעולה לכל סוגי הפעילויות – מרביצה נינוחה על החול החמים, דרך המטקות הממכרות ועד לספורט אקסטרימי מזרים אדרנלין ומייצר ריגושים מלהיבים (וממכר אף הוא).

כיאה לעיר תוססת, שמיום היווסדה דוגלת בהתפתחות ובחדשנות, מציעה תל אביב מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי, ואלה כמה מהבולטות שבהן:

דממה ויופי מהפנטים – קורסי צלילה

רוצים לראות את הים מזווית חדשה לגמרי? להתוודע למגוון מרהיב העין של צורות החיים שחיות לצידנו? צלילה היא חוויה קסומה, שמציעה הן היכרות אמיתית עם הים, על כל העושר המופלא שבו, והן ניתוק מוחלט מהמציאות ומשגרת היומיום השוחקת.

קורסי צלילה למתחילים (כוכב אחד) ניתן לעבור במרינה בתל אביב, השוכנת מתחת לכיכר אתרים המיתולוגית ובסמוך לחוף גורדון הומה האדם. קורס צלילה מתקדמים יותר נערכים באילת, ובהמשך תוכלו לצאת לחופשות צלילה וטיולי צלילה באתרים רבים.

תחושת ריחוף – גלשני רוח

מעט צפונה למרינה ולחוף גורדון נמצא חוף מיתולוגי אחר, חוף הילטון, שמהווה לוקיישן מעולה לגלישת רוח.

במקום גם מתקיימים קורסים המקנים את המיומנות הזו, כשניתן לבחור בין שיעורים פרטיים לבין שיעורים קבוצתיים, כשישנה גם האופציה לשיעור היכרות למי שרוצה להרגיש את החוויה לפני שהוא מתחייב לה.

מי שכבר שולט ברזי ספורט אקסטרימי ימי זה, שבאופן טבעי ניתן ליהנות ממנו רק כשהרוח מאפשרת זאת, יכול לשכור גלשן רוח במקום.

לנשים (אבל לא רק) – סאפ

גלשן אחר שזוכה לפופולריות בתל אביב, ובמיוחד בקרב נשים, הוא הסאפ.

הסאפ (SUP) מגיע אלינו מהוואי, והיתרון העיקרי שלו הוא שקל יחסית לשלוט בו, וזאת בזכות המבנה שלו – רחב ועבה יחסית פלוס יכולת ציפה גבוהה. בהתאם, גם מי שאינו מיומן בספורט אקסטרים יכול ליהנות מהגלישה עליו, כשמצד שני גלישת סאפ מפעילה קבוצות שרירים רבות בגוף (ובפרט הזרועות והרגליים), ועל כן נחשבת לאחת הפעילויות הספורטיביות היותר מתגמלות שיש.

בנוסף למראה החטוב יותר, נהנות גולשות הסאפ מתחושת הריחוף על הגלים, מחיבור אמיתי לעצמה וליכולות שטמונות בה ומהאנרגיות הייחודיות שישנן בכל חוף תל אביבי, ובפרט כשמבצעים ספורט ימי בתל אביב.

הספורט הימי הטוב ביותר והמלהיב ביותר בתל אביב – ג'ט סרף

למי שמחפש ריגושים חדשים וחוויות מלהיבות באמת כדאי להכיר את הג'ט סרף.

ה- Jet Surf הוא גלשן ממונע שמיוצר בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובהתאם מפגין ביצועים שלא דומים לשום חווית ספורט אקסטרימי אחרת.

חשוב להדגיש שגם עם המנוע העוצמתי, משקלו של הג'ט סרף הוא רק 15 ק"ג, כך שלצד הביצועים הסוחפים הוא גם ידידותי ונוח מאוד למשתמש. הרוחב שלו הוא 60 ס"מ, אורכו 180 ס"מ ונפח המנוע בדגמים השונים הקיימים הוא 100 עד 120 סמ"ק.

גלשני הג'ט סרף מגיעים למהירות של 55 קמ"ש, שבאופן טבעי מייצרת המון אדרנלין ועוד יותר הנאה, כשיתרון חשוב נוסף הוא שניתן ליהנות מגלישה ב- Jet Surf בכל תנאי מזג אוויר וגם כשאין רוח ו/או גלים – ובקיצור חוויית אקסטרים ימי מושלמת.

ספורט ימי בתל אביב